zondag 11 juni 2017

Happy 18th

Stampin' Up! bestellen 21 juni

Iedereen kan nu weer reacties plaatsen. 
Voorheen had ik dat uitstaan omdat er zoveel spam tussen mijn reacties werd gezet. Maar hierdoor kunnen ook veel mensen niet reageren. Dus om wat meer reacties los te maken, heb ik aangevinkt dat iedereen een reactie mag achterlaten. Ik ben benieuwd..

Denk nog aan de Stampin' Up! actie in juni:
Bij een bestelling vanaf €400 krijg je niet alleen 12%, maar ook nog €40 extra.
Misschien tijd voor een leuke party met je vriendinnen ? Zodat jullie samen aan die €400 komen en jij deze gastvrouw beloning ontvangt? Mail me.

Wie weet maken we wel deze kaart? Of iets heel anders..
Deze kaart was voor een jonge dame die 18 werd.


Een speciaal kaartje, in opdracht gemaakt. Ze mag nu officieel wijn drinken, dus er moest wel een glas bij. Ach meteen 2, want samen drinkt gezelliger.


 Inspiratie voor dit kaartje kreeg ik bij teammaatje Ingrid:


Die kaart bleef in mijn hoofd hangen, heb je dat ook wel eens?

Groetjes
Miranda Mols


4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk...vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!

manon's kaartenhoekje zei

wow wat is die onderste kaart gaafff zeg, heel knap hoe je zo iets kan maken echt gaafffff...

groetjes manon

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuk kaartje.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Heel leuk ge-cased Miranda , bedankt voor je vermelding , het kaartje is toch weer net anders maar dat is helemaal de bedoeling met casen. Nu snap ik waarom ik gisteren nog een reactie van Manon kreeg op het kaartje, leuk!